Pastoraatgroepen & Locatieraden

In elke geloofsgemeenschap worden de taken op het gebied van pastoraat, beheer en financiën gecoördineerd door de pastoraatgroep en de locatieraad. Leden van de pastoraatgroep en locatieraad staan vermeld op de pagina van elke locatie onder KERKEN. Zij zijn bereikbaar via de centrale emailadressen van elke locatie:

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.lDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.